omg epiphany

1 Feb

Idag har jeg oppdaget noe…noe…noe stort!

Én ting er at jeg for noen uker siden så traileren til The Green Hornet, og tenkte med meg selv «hm, jeg lurer på hvordan den blir», leste meg opp på hele greia på wikipedia, og vurderte det hele til «Ja. Kjøper den pakka.»

For noen uker siden altså. Idag gjorde jeg mitt long overdue besøk på Jay Chou sin facebook-profil – det har flashet videoer på news feeden min leeeenge nå uten at jeg har fått gjort noe med det. Jay Chou er en pop-stjerne. Jeg har såååå lyst til å dra på en Jay Chou-konsert. Jeg og hundretusenvis av øst-asiatiske fjortiser. Han er fet. Megafet. Jeg elsker Jay Chou. Har gjort det helt siden jeg så musikkvideon til tittelsangen til filmen Fearless (som jeg så simultan-oversatt av min-langt-stødigere-i-kinesisk-kompis Gordito).

Og gjett hva! Jay Chou spiller Kato i The Green Hornet!! Herregud. Vurderingen gikk nettopp fra «Ja. Jeg kjøper den pakka.» til «Aaaaaaa, jeg må se den filmen!!!!!». Alt på grunn av en liten video delt på facebook.

Jeg elsker livet mitt.

Legg igjen en kommentar

