Ponyo ponyo ponyo

19 jan

Ah, idag så jeg endelig Ponyo på klippen ved havet (=Gake no Ue no Ponyo).

Spiste glassnudler og ønsket meg en stim med lillesøstre som svømmer rundt meg hele tiden og hjelper meg med å fikse ting. Ah, det hadde vært noe! Og jeg kunne også ønske meg kyllingføtter som jeg kan løpe på vannet med.

Ponyo og søsterne hennes

Ponyo høneføtter

Dette bildet har jeg hentet fra noe som virker som en blogg etter mitt hjerte, den må jeg ikke glemme: halcyon realms

Legg igjen en kommentar

