Julegave: Mikke Mus-klokke

29 des

Aaaa, den er så fin – søsters julegave i år er en Mikke Mus-klokke, og den kom i posten i dag! Pent pakket inn i harry rødt glansfullt gavepapir med roser på. Festive, da! Veldig festive.

Til lillesøs: den er megafin! Skal ta den med ned til en urmaker i dag – den er i størrelse USA. Må nok ta av en par-tre ledd. Og i samme slengen skal jeg ta med meg Doraemon-klokken min og se om jeg kan få en lærreim til den, og da har jeg to fine klokker jeg kan bruke! Så slipper jeg å gå fem på et sånt j tyve-triks igjen.

julegaven i pappeske

Godt pakket inn i en ekstra pappeske

mikke mus-klokke i rødt gavepapir

Peeeeent papir! Med rosett!

Mikke Mus-klokke i eske

Ta-ta! Her er den! Mitt nye armbåndsur.

Legg igjen en kommentar

